SREDNJA ŠOLA
POMEMBNI DATUMI V ŠOLSKEM LETU 2021/22
MESEC | DATUM | VSEBINA |
SEPTEMBER | 1. 9. 2021 | Prvi šolski dan – obvestilo na www.zgnl.si |
2. 9. 2021 | 1. Športni dan | |
6. 9. – 31. 12. 2021 | PUD, SPI 4. letnik | |
13. 9. – 15. 9. 2021 | Predstavitveni sestanki z dijaki in njihovimi starši | |
16. 9. – 24. 9. 2021 | Pridobitev globalne ocene za dijaka, sestanki za pripravo IP za novince | |
20. 9. – 1. 10. 2021 | PUD, NPI 3. letnik | |
28. 9. 2021 | Ob 17.30 roditeljski sestanki za VSE oddelke | |
OKTOBER | 1. 10. 2021 | Ob 9.00 konferenca doma |
19. 10. 2021 | Ob 17.00 konferenca SŠ | |
18. 10. – 22. 10. 2021 | Predstavitev izobraževalnih programov SŠ za CSG Maribor | |
25. 10. – 29. 10. 2021 | JESENSKE POČITNICE | |
NOVEMBER | 2. 11. – 4. 11. 2021 | CŠOD Gorenje – tabor za 1. letnike |
2. 11. 2021 | 2. Športni dan – razen 1. letniki (tabor) | |
5. 11. 2021 | Ob 9.00 konferenca doma | |
22. 11. – 26. 11. 2021 | Predstavitev izobraževalnih programov SŠ za CKSG Portorož, 8. razred ZGNL, 9. razred ZGNL | |
16. 11. 2021 |
Ob 16.00 konferenca SŠ Ob 17.30 popoldanske govorilne ure |
|
DECEMBER | 3. 12. 2021 | Ob 9.00 konferenca doma |
13. 12. 2021 | Ob 7.30 skupna konferenca doma in SŠ | |
27. 12. – 31. 12. 2021 | NOVOLETNE POČITNICE | |
JANUAR | 13. 1. 2022 | Dan odprtih vrat srednje šole |
14. 1. 2022 | Ocenjevalna konferenca /vse ocene naj bodo zaključene do 13. 1. 2022, do 12.00/ | |
17. 1. – 28. 1. 2022 | PUD, SSI 4. letnik | |
17. 1. – 21. 1. 2022 | Čas za vmesno evalvacijo IP | |
SloSkills | ||
18. 1. 2022 |
Ob 16.00 konferenca SŠ Ob 17.30 popoldanske govorilne ure |
|
25. 1. 2022 |
Ob 17.00 sestanek karierne orientacije za starše in dijake 3. NPI Ob 18.00 sestanek karierne orientacije za starše in dijake 4. SPI |
|
FEBRUAR | 1. 2. 2022 | Ob 17.00 sestanek karierne orientacije za starše in dijake 4. in 5. letnikov SSI in PTI |
11. 2. 2022 | Ob 9.00 in 15.00 informativni dan | |
12. 2. 2022 | Ob 9.00 informativni dan | |
15. 2. 2022 | Ob 17.00 konferenca SŠ | |
21. 2. – 25. 2. 2022 | ZIMSKE POČITNICE | |
28. 2. – 11. 3. 2022 | PUD, SSI 3. letnik | |
MAREC | 4. 3. 2022 | Ob 9.00 konferenca doma |
7. 3. – 25. 3. 2022 | PUD, SPI 3. letnik | |
15. 3. 2022 |
Ob 16.00 konferenca SŠ Ob 17.30 roditeljski sestanki za VSE oddelke |
|
28. 3. – 15. 4. 2022 | PUD, SPI 2. letnik | |
APRIL | 1. 4. 2022 | Ob 9.00 konferenca doma |
4. 4. – 15. 4. 2022 | PUD, NPI 2. letnik | |
18. 4. 2022 | VELIKONOČNI PONEDELJEK | |
19. 4. 2022 |
Ob 16.00 konferenca SŠ Ob 17.30 popoldanske govorilne ure |
|
Lesariada | ||
Festival mode in lepote | ||
28. 4. – 29. 4. 2022 | PRVOMAJSKE POČITNICE | |
MAJ | 6. 5. 2022 | Ob 9.00 konferenca doma |
17. 5. 2022 | Ob 17.00 konferenca SŠ | |
20. 5. 2022 | Ob 14.00 Ocenjevalna konferenca za zaključne letnike /vse ocene naj bodo zaključene do 19. 5. 2022, do 14.00/ | |
23. 5. – 10. 6. 2022 | PUD, SPI 1. letnik | |
23. 5. – 27. 5. 2022 | Priprave na zaključni izpit in poklicno maturo | |
JUNIJ | 3. 6. 2022 | Ob 9.00 konferenca doma |
14. 6. – 28. 6. 2022 | Čas za končno evalvacijo IP | |
Druga polovica | Domski izlet (odvisno od vremena) | |
22. 6. 2022 | Ob 14.00 ocenjevalna konferenca /vse ocene naj bodo zaključene do 22. 6. 2022, do 12.00/ | |
23. 6. 2022 | 3. športni dan | |
24. 6. 2022 | Podelitev spričeval in proslava | |
Do nastopa LD | Urejanje dokumentacije, organizacijski sestanki, sestanki strokovnih aktivov, strokovni zbor – obvestilo sledi | |
27. 6. – 31. 8. 2022 | POLETNE POČITNICE |
STIKI S STARŠI, POPOLDANSKE GOVORILNE URE IN RODITELJSKI SESTANKI
Učitelji v srednji šoli imajo govorilne ure enkrat tedensko v dopoldanskem času po razporedu, ki je objavljen na spletni strani srednje šole.
V tem šolskem letu bosta dva roditeljska sestanka za vse oddelke v torek ob 17.30 uri, za točen datum in vsebino sestanka bodo starši obveščeni po e-pošti:
- september / oktober 2021
- marec / april 2021
Skupne govorilne ure v popoldanskem času so na tretji delovni torek v mesecu ob 17.30 uri:
– 16. novembra 2020
– 18. januar 2022
– 19. april 2022
V času popoldanskih govorilnih ur so na razpolago tudi svetovalni delavci in vzgojitelji v domu.
Morebitne spremembe bodo objavljene na spletni strani.
ZAVAROVANJE DIJAKOV
Zaradi izvajanja praktičnega pouka, dela na strojih, je za dijake srednje šole nezgodno zavarovanje obvezno. Za zavarovanje poskrbijo starši sami pri katerikoli zavarovalnici.
Za čas delovne prakse in praktičnega izobraževanja v podjetjih so dijaki dodatno zavarovani, to zavarovanje uredi šola.
RAZPOREDITEV ŠOLSKIH UR
Pouk se praviloma prične ob 8.00. Izjema so ponedeljki, ko se v srednji šoli pouk prične ob 8.50.
Praktični pouk se začenja ob 7.10, v popoldanskem času pa ob 13.00.
Izjemoma se lahko pričnejo ob 7.10 tudi ure teoretičnih predmetov.
Praktični pouk v delavnicah in ure športne vzgoje potekajo strnjeno, brez krajših odmorov.
V šolo naj dijaki prihajajo največ 15 minut pred začetkom pouka.
Pouk je organiziran v eni podaljšani izmeni, in sicer:
0. ura | 7.10 _ 7.55 | |
1. ura | 8.00 _ 8.45 | |
2. ura | 8.50 _ 9.35 | |
3. ura | 9.40 _ 10.25 | |
glavni odmor | 10.25 _ 10.50 | |
4. ura | 10.50 _ 11.35 | |
5. ura | 11.40 _ 12.25 | |
6. ura | 12.30 _ 13.15 | |
7. ura | 13.20 _ 14.05 | |
odmor za kosilo | 14.05 _ 14.25 | |
8. ura | 14.25 _ 15.10 | |
9. ura | 15.15 _ 16.00 | |
10. ura | 16.05 _ 16.50 | |
11. ura | 16.55 _ 17.40 | |
12.ura | 17.45 _ 18.30 | |
13.ura | 18.35 _ 19.20 |
Delovna praksa in praktično izobraževanje v podjetjih se začenja ob 7.00 oziroma skladno z zahtevo podjetja.
GARDEROBNE OMARICE
Dijaki imajo svojo garderobno omarico s ključem, za katerega so odgovorni. Ključ dobijo na začetku šolskega leta pri pri pomočnici ravnateljice srednje šole Romani Kolar. Dijaki zaključnih letnikov ključ vrnejo po končanih šolskih obveznostih.
INDIVIDUALNA SLUŠNA IN GOVORNA OBRAVNAVA
Gluhi, naglušni in dijaki z govorno-jezikovnimi motnjami imajo možnost obiskovati slušne in govorne obravnave, ki potekajo v prostih urah med poukom oziroma pred poukom ali po njem.
Za individualno obravnavo sta potrebna delovni nalog, ki ga izda osebni zdravnik in zdravstvena kartica.
PROGRAMI V SREDNJI ŠOLI
Pouk v srednji šoli izvajamo na štirih nivojih poklicnega izobraževanja:
- nižje poklicno izobraževanje
- srednje poklicno izobraževanje
- srednje strokovno izobraževanje
- poklicno tehniško izobraževanje.
Učenci, ki so uspešno končali osnovno šolsko obveznost in imajo ustrezno odločbo o usmeritvi, se lahko glede na interese, sposobnosti in šolski uspeh odločijo za enega od programov (grafičarstvo, lesarstvo, strojništvo, tekstilstvo in računalništvo) v različnih stopnjah izobraževanja. Šolanje je zaradi posebnosti dela z gluhimi in naglušnimi ter dijaki z govorno-jezikovnimi motnjami podaljšano:
- nižje poklicno izobraževanje traja 3 leta
- srednje poklicno izobraževanje traja 4 leta
- poklicno tehniško izobraževanje kot nadaljevanje srednjega poklicnega izobraževanja traja 2 leti
- srednje strokovno izobraževanje traja 5 let.
V programe se vključujejo tudi dijaki z avstistično motnjo.
Programi, ki jih izvajamo v šolskem letu 2021/2022:
ODPRTI KURIKUL
Predmetna področja | Izvajalec |
Slovenski znakovni jezik | Marjetka Kulovec, Katja Krajnc |
Komunikacija | Katja Krajnc, učiteljice slovneščine |
Socializacijske in komunikacijske veščine | Erika Uršič Modrej |
Čustveno opismenjevanje | Erika Uršič Modrej |
Priprava na življenje | Andreja Lamut Gazvoda |
Slovenščina | učiteljice slovenščine |
Posebna znanja računalništva Posebna znanja lesarstva Posebna znanja strojništva Posebna znanja grafičarstva Posebna znanja tekstilstva Posebna znanja medijev Posebna znanja slaščičarstva Posebna znanja kuharstva Posebna znanja vrtnarstva |
učitelji strokovnih predmetov in praktičnega pouka vseh poklicnih usmeritev |
PRAKTIČNI POUK
Praktični pouk poteka v delavnicah zavoda in v sodelovanju s Srednjo medijsko in grafično šolo Ljubljana, VIZ Višnja Gora in IRIS Ljubljana.
PRAKTIČNO USPOSABLJANJE PRI DELODAJALCU IN DELOVNA PRAKSA
PREDMETNIKI ZA ŠOLSKO LETO 2021/2022
SREDNJE POKLICNO IZOBRAŽEVANJE – SPI | ||||||||||
SLO | MAT | TJA | UME | ŠPV | NAR | DRU | KOM | SZJ | ODK | |
1. | 3 | 3 | 2 | 1 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 3 |
2. | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 3 | |
3. | 3 | 3 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 3 | |
4. | 3 | 3 | 2 | 2 | 1 | 1 | 7 |
GRAFIČNI OPERATER | RAČUNALNIKAR | ||||||||||||||||
UGO | GRP | PDP | TIS | GRD | PRA | ARS | SAP | TEK | BAP | OOS | ITK | UUP | VIO | PRA | |||
1. | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 6 | 1. | 4 | 4 | 4 | 5 | ||||||
2. | 2 | 1 | 1 | 5 | 4 | 10 | 2. | 4 | 3 | 3 | 3 | 10 | |||||
3. | 2 | 2 | 1 | 5 | 5 | 10 | 3. | 5 | 5 | 5 | 10 | ||||||
4. | 2 | 6 | 5 | 10 | 4. | 7 | 3 | 3 | 10 |
IZDELOVALEC OBLAČIL | MIZAR | ||||||||||||||||||||||
OST | ŽMO | OTR | NIV | PRA | LES | OLE | OLP | STP | BIP | IZD | PRA | ||||||||||||
1. | 7 | 5 | 5 | 1. | 4 | 4 | 4 | 6 | |||||||||||||||
2. | 5 | 7 | 10 | 2. | 2 | 4 | 3 | 2 | 2 | 10 | |||||||||||||
3. | 3 | 5 | 7 | 11 | 3. | 5 | 4 | 4 | 2 | 12 | |||||||||||||
4. | 6 | 7 | 10 | 4. | 2 | 3 | 8 | 12 | |||||||||||||||
OBLIKOVALEC KOVIN – ORODJAR | |||||||||||||||||||||||
TKP | MOP | EKO | OIP | OOM | CNC | ASN | OBM | POB | PRA | ||||||||||||||
1. | 3 | 3 | 2 | 1 | 3 | 8 | |||||||||||||||||
2. | 2 | 1 | 2 | 2 | 5 | 10 | |||||||||||||||||
3. | 4 | 6 | 5 | 12 | |||||||||||||||||||
4. | 3 | 5 | 5 | 10 | |||||||||||||||||||
SLAŠČIČAR |
|||||||||||||||||||||||
IKT | VAR | POD | OSŽ | OSB | TRP | SLA | SLD | PRA | |||||||||||||||
1. | 2 | 3 | 3 | 4 | 7 | ||||||||||||||||||
2. | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 4 | 7 | ||||||||||||||||
3. | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 5 | 10 | ||||||||||||||||
4. | 3 | 6 | 4 | 11 | |||||||||||||||||||
VRTNAR |
|||||||||
IKT | VAR | POD | OSŽ | OSB | TRP | SLA | SLD | PRA | |
1. | 2 | 3 | 3 | 4 | 7 | ||||
2. | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 4 | 7 | ||
3. | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 5 | 10 | ||
4. | 3 | 6 | 4 | 11 |
IKT | VAR | POD | OSŽ | OSB | TRP | SLA | SLD | PRA | |
1. | 2 | 3 | 3 | 4 | 7 | ||||
2. | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 4 | 7 | ||
3. | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 5 | 10 | ||
4. | 3 | 6 | 4 | 11 |
POKLICNO TEHNIŠKO IZOBRAŽEVANJE – PTI | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SLO | MAT | TJA | UME | ZGO | GEO | PSI | ŠPV | KOM | SZJ | ODK | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4D | 4 | 3 | 4 | 0,8 | 1,1 | 2,3 | 1 | 1 | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5D | 4 | 3 | 4 | 1,1 | 1,1 | 2 | 1 | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
GRAFIČNI TEHNIK | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
FIZ | KEM | NVS | GRP | IKT | PRT | PLT | KNI | KAI | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4D | 1,1 | 1,5 | 1,6 | 1,7 | 6 | 3 | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5D | 2,35 | 3 | 1 | 2 | 6,6 | 3,3 | 3,3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TEHNIK RAČUNALNIŠTVA | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
KEM | FIZ | INF | RSA | VOS | UPB | RPT | ENS | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4D | 1,1 | 1,7 | 2 | 2 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5D | 1,1 | 3 | 1 | 3 | 4 | 4,1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
STROJNI TEHNIK | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
KEM | FIZ | BIO | INF | NKO | PIO | URE | RPT | ENS | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4D | 1,1 | 1,1 | 1,7 | 4 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5D | 1,1 | 1,9 | 1,9 | 4 | 4,1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
LESARSKI TEHNIK | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
KEM | FIZ | TVO | TOL | KON | SOL | PPD | PTE | PRO | IZP | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4D | 1 | 1,1 | 1,8 | 2,8 | 1,7 | 2,6 | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5D | 2,3 | 1,9 | 3 | 3,4 | 1,7 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SREDNJE STROKOVNO IZOBRAŽEVANJE – SSI |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
MEDIJSKI IN GRAFIČNI TEHNIK | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SLO | TJA | MAT | ZGO | GEO | PSI | INF | FIZ | KEM | KOM | SZJ | ODK | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1A | 4 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2A | 3 | 3 | 3 | 1 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3A | 4 | 3 | 4 | 2 | 1 | 1 | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4A | 4 | 3 | 4 | 2 | 2 | 1 | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5A | 3 | 2 | 4 | 1 | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
MEDIJSKI TEHNIK | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
GRO | GMP | KIT | IKT | TIR | MOB | ISZ | POD | SIM | MUP | PRA | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1A | 4 | 4 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2A | 2 | 4 | 3 | 4 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3A | 1 | 5 | 3 | 2 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4A | 2 | 5 | 3 | 2 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5A | 3 | 3 | 2 | 2 | 7 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
GRAFIČNI TEHNIK | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
GRO | GMP | KIT | IKT | GRP | TIS | GRD | GRM | SIT | OFT | POD | TEH | PRA | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1A | 4 | 4 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2A | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3A | 1 | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4A | 2 | 1 | 1 | 10 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5A | 2 | 5 | 10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
NIŽJE POKLICNO IZOBRAŽEVANJE – NPI | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
OBDELOVALEC LESA | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SLO | MAT | DIN | ŠPV | KOM | SZJ | ODK | TZL | ROČ | SOL | IZD | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1N | 2 | 2 | 3 | 2 | 1 | 1 | 4 | 4 | 8 | 4 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2N | 2 | 2 | 3 | 2 | 1 | 1 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3N | 2 | 2 | 3 | 2 | 1 | 1 | 4 | 4 | 8 | 4 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
POMOČNIK V TEHNOLOŠKIH PROCESIH | ||||||||||||||||
SLO | MAT | DIN | ŠPV | KOM | SZJ | ODK | TES | RSN | PRM | |||||||
1N | 2 | 2 | 3 | 2 | 1 | 1 | 4 | 3 | 6 | 8 | ||||||
2N | 2 | 2 | 3 | 2 | 1 | 1 | 4 | 3 | 6 | 8 | ||||||
3N | 2 | 2 | 3 | 2 | 1 | 1 | 4 | 3 | 6 | 8 | ||||||
PREOBLIKOVALEC TEKSTILIJ |
||||||||||||||||
SLO | MAT | DIN | ŠPV | KOM | SZJ | ODK | POT | PRT | ETI | VZT | ROD | |||||
1N | 2 | 2 | 3 | 2 | 1 | 1 | 4 | 4 | 6 | 6 | ||||||
2N | 2 | 2 | 3 | 2 | 1 | 1 | 4 | 4 | 5 | 3 | 4 | 4 | ||||
3N | 2 | 2 | 3 | 2 | 1 | 1 | 4 | 4 | 4 | 3 | 5 | 5 | ||||
POMOČNIK V BIOTEHNIKI IN OSKRBI | |||||||||||||
SLO | MAT | DIN | ŠPV | KOM | SZJ | ODK | KDM | ČUP | PRI | OET | IPS | ||
1N | 2 | 2 | 3 | 2 | 1 | 1 | 4 | 2 | 3 | 3 | 3 | 6 | |
2N | 2 | 2 | 3 | 2 | 1 | 1 | 4 | 3 | 3 | 2 | 2 | 6 | |
3N | 2 | 2 | 3 | 2 | 1 | 1 | 4 | 2 | 3 | 3 | 3 | 6 |
ODDELKI IN RAZREDNIKI
UČITELJI PO PREDMETIH
Ime in priimek | Predmet (področje) poučevanja | Razrednik |
Goran Bukarica | športna vzgoja | 1.Nb |
Nataša Strah | športna vzgoja | 4. D |
Sabina Gramc Lokar | angleščina | 23. A |
Marjeta Čampa | angleščina | 3. C |
Marta Slokan | slovenščina | |
Marjeta Klevže | slovenščina | 45. A |
Tanja Tomšič | slovenščina | |
Lucija Lipovšek | slovenščina | |
Klemen Žarn | zgodovina, družboslovje | 1. N |
Erika Uršič Modrej | zgodovina, družboslovje, odprti kurikul, aktivno državljanstvo | 4. B |
Irena Zgonc | geografija, družboslovje | 2. B |
Katja Krajnc | odprti kurikul – komunikacija, slovenski znakovni jezik | 1. Mb |
Marjetka Kulovec | odprti kurikul – slovenski znakovni jezik | |
Nataša Kordiš | strokovni predmet medijev, tolmač v slovenski znakovni jezik | |
Zorica Maguša | kemija, biologija, naravoslovje | 5. D |
Dušan Dvorščak | matematika | 1. B |
Samo Soderžnik | matematika, fizika | 2. N |
Katja Kastelic | strokovni predmeti računalništva | 1. C |
Vanja Makarič | matematika, strokovni predmeti računalništva | 2. C |
Romana Kolar | strokovni predmeti računalništva | |
Dane Porenta | strokovni predmeti računalništva | 4. C |
Matej Mencin | strokovni predmeti računalništva | 1. Č |
Branko Vrečar | strokovni predmeti računalništva | |
Igor Ljubin | strokovni predmeti računalništva | |
Marjan Korošec | strokovni predmeti strojništva | 1. E |
Miran Volk | strokovni predmeti strojništva | |
Ina Čarić | strokovni predmeti strojništva | 3. B |
David Štrukelj | strokovni predmeti lesarstva | 3. N |
Peter Potočnik Hönigsman | strokovni predmeti lesarstva | |
Matjaž Moder | strokovni predmeti lesarstva | |
Matevž Stanovnik | strokovni predmeti lesarstva | |
Boris Tolar | strokovni predmeti lesarstva | |
Andrej Černe | strokovni predmeti lesarstva | |
Mateja Lunar Jemec | strokovni predmeti grafičarstva in medijev, vodja interesnih dejavnosti | |
Bojan Mord | strokovni predmeti grafičarstva in medijev, tolmač | |
Nataša Hacin | strokovni predmeti grafičarstva in medijev, tajnik šolske komisije za zaključni izpit | |
Boštjan Zajc | strokovni predmeti grafičarstva in medijev | 1. A |
Aleš Zavrl | strokovni predmeti grafičarstva in medijev, tajnik šolske komisije za poklicno maturo | |
Zlatka Trbežnik | strokovni predmeti tekstilstva | |
Silva Trebovc | strokovni predmeti tekstilstva | |
Klemen Klavčič | strokovni predmeti slaščičarstva in živilstva | 1. F |
Nikola Savić | strokovni predmeti slaščičarstva in živilstva | |
Andreja Šimenc | strokovni predmeti slaščičarstva in živilstva | |
Jurij Bizjak | strokovni predmeti živilstva | 1. G |
Ana Arh | strokovni predmeti živilstva, naravoslovje | |
Maja Zakotnik | strokovni predmeti vrtnarstva | |
Tone Sitar | strokovni predmeti vrtnarstva | |
Barbara Lenart Bregar | psihologija, DSP | |
Andreja Lamut Gazvoda | odprti kurikul – priprava na življenje, DSP | |
Franci Bider | strokovni predmeti ekonomije | |
Mateja Železnikar | spremljevalec | |
Brigita Trpin | spremljevalec | |
Dušan Marolt | spremljevalec | |
Elizabeta Nikolova | tolmač za slovenski znakovni jezik | |
Petra Božič | tolmač za slovenski znakovni jezik | |
Samo Dolenc | tolmač za slovenski znakovni jezik |
STROKOVNI AKTIVI
DRUGI STROKOVNI DELAVCI
Ime in priimek | Delovno mesto |
Romana Kolar / Romana Kolar | pomočnica ravnateljice |
Barbara Lenart Bregar | psihologinja / pomočnica ravnateljice |
Maruša Jarc Stergar | socialna pedagoginja |
Bernarda Banko | pedagoginja |
Katarina Lovšin | strokovna delavka za otroke z avtističnimi motnjami |
Tadej Kolar | računalnikar – organizator informacijskih dejavnosti |
Nina Janžekovič | šolska knjižnica |
Nataša Hacin, Matjaž Moder | organizator delovne prakse in organizator praktičnega usposabljanja z delom |
Andreja Lamut Gazvoda | izvajalka DSP ur |
Špela Osolnik | organizator šolske prehrane |
OCENJEVANJE ZNANJA
ZAKLJUČNI IZPIT
Tajnica šolske komisje za zaključni izpit je Nataša Hacin.
Zaključni izpit opravljajo dijaki zaključnih letnikov v nižjem in srednjem poklicnem izobraževanju. Vsebine zaključnega izpita so enake kot na rednih poklicnih šolah, dijaki imajo pravico do zakonsko opredeljenih olajšav in prilagoditev. Zaključni izpiti so v spomladanskem, jesenskem in zimskem roku, v skladu s koledarjem o zaključnih izpitih, ki ga pripravi Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport.
2022 | ||
Dan | Datum | Aktivnost |
četrtek | 3. 2. | slovenščina (italijanščina oz. madžarščina) |
ponedeljek | 6. 6. | slovenščina (italijanščina oz. madžarščina) |
torek | 23. 8. | slovenščina (italijanščina oz. madžarščina) |
Prilagoditve na zaključnem izpitu za gluhe in naglušne:
– podaljšan čas opravljanja pisnega in ustnega izpita do 50 %, – opravljanje izpita s pomočjo tolmača v slovenski znakovni jezik, čas tolmačenja se ne šteje v čas reševanja nalog, – kandidatom, ki se sporazumevajo govorno, je treba omogočiti odgledovanje z ustnic, – pri slovenščini ocenjevalci upoštevajo težave pri besednem zakladu, pri upoštevanju zvrstnosti, pri sopomenkah in protipomenkah; ne ocenjujejo kvalitete branja in govora, – upoštevajo težave pri zanimivosti in izvirnosti obravnave teme, pri frazeologiji in odvisnikih, ter pri uporabi tujk in težjih besed, – pri ustnem izpitu so oproščeni glasnega interpretativnega branja, kvaliteta govora se ne ocenjuje. |
Prilagoditve na zaključnem izpitu za dijake z govorno-jezikovnimi motnjami:
- podaljšan čas opravljanja pisnega in ustnega izpita do 50 %,
- omogočeni pogoji za dobro slušno in vidno prepoznavanje ter koncentracijo,
- prilagoditve ocenjevanja glede na primanjkljaj oz. motnjo (glasoslovje, fonetika, pisanje esejev, ustno sporočanje),
- dijak ima možnost, da se na situacijo predhodno ustrezno pripravi (sproščanje) in ima dovolj časa za počasno, tekoče odgovarjanje na vprašanja ter uporabo naučene tehnike kontrole govora,
- upošteva se znatno povečan strah pred govornimi in socialnimi situacijami,
- ocenjevalec pozorno spremlja vsebino povedanega in ne način govora, tudi kvalitete glasnega branja ne ocenjuje,
- dijaku, ki ima specifične težave pri branju in pisanju, je treba omogočiti situacije ustnega in pisnega preverjanja znanja tako, da ima prilagojeno obliko izpitnega gradiva, ne upoštevajo se napake zaradi primanjkljaja oz. specifične motnje branja in pisanja, ima možnost oblikovati kratke, razumljive stavke/povedi, upoštevamo težave pri iskanju ustreznega izraza ali jasne formulacije odgovora (npr. možnost izbire pravilnega odgovora izmed več posredovanih odgovorov), ima možnost opornih točk (npr. podvprašanj) pri izražanju in vsebinskem sporočanju.
POKLICNA MATURA
Tajnik šolske komisije za poklicno maturo je Aleš Zavrl.
Ob zaključku poklicno tehniškega in srednjega strokovnega izobraževanja dijaki opravljajo poklicno maturo. Ta poteka pod okriljem Državnega izpitnega centra in je pri slovenščini in matematiki enaka za vse dijake v Sloveniji. Gluhi in naglušni ter dijaki z govorno-jezikovnimi motnjami (v Zavodu ali integraciji) so deležni z zakonom predpisanih prilagoditev in olajšav.
Poklicno maturo opravljajo iz naslednjih predmetov: slovenščina, matematika, strokovni predmet, praktični izdelek z zagovorom oz. seminarska ali projektna naloga.
Pravila za izvajanje poklicne mature za kandidate s posebnimi potrebami in v utemeljenih primerih tudi za druge kandidate določi minister, pristojen za šolstvo. Konkretne prilagoditve za posameznega kandidata se določijo skladno z navedenimi pravili, potrdi pa jih Državna komisija za poklicno maturo v obliki sklepa.
2022 | ||
Dan | Datum | Aktivnosti |
ponedeljek | 1. 2. |
začetek poklicne mature – zimski izpitni rok |
sreda | 7. 3. | seznanitev kandidatov z uspehom pri poklicni maturi |
torek | 4. 5. | splošna matura, slovenščina (italijanščina, madžarščina) – esej |
sobota | 28. 5. | začetek splošne in poklicne mature – spomladanski izpitni rok |
ponedeljek | 13. 6. |
začetek obdobja ustnih izpitov (rezerva 5. in 12. 6.) |
sreda | 6. 7. | seznanitev kandidatov z uspehom pri poklicni maturi na spomladanskem izpitnem roku |
sreda | 24. 8. | začetek splošne in poklicne mature – jesenski izpitni rok |
petek | 9. 9. | seznanitev kandidatov z uspehom pri poklicni mature na jesenskem izpitnem roku |
Prilagoditve na poklicni maturi za gluhe in naglušne:
- opravljanje poklicne mature v dveh zaporednih rokih,
- podaljšanje časa opravljanja maturitetnega izpita (tudi odmorov, možno je več krajših odmorov),
- poseben prostor,
- prirejeni ustni izpit in izpit slušnega razumevanja (oprostitev, branje z ustnic, tolmačenje v znakovni jezik),
- prilagojen način ocenjevanja (napake, ki so posledica kandidatove motnje, se ne upoštevajo, pri ocenjevanju ocenjevalci sodelujejo s strokovnjaki za komunikacijo s kandidati s posebnimi potrebami).
Prilagoditve na poklicni maturi za dijake z govorno-jezikovnimi motnjami:
- podaljšan čas opravljanja pisnega in ustnega izpita do 50 %,
- omogočeni pogoji za dobro slušno in vidno prepoznavanje, za koncentracijo,
prilagoditve ocenjevanja glede na primanjkljaj oz. motnjo (glasoslovje, fonetika, pisanje esejev, ustno sporočanje), - dijak ima možnost, da se na situacijo predhodno ustrezno pripravi (sproščanje) in ima dovolj časa za počasno, tekoče odgovarjanje na vprašanja ter uporabo naučene tehnike kontrole govora,
- upošteva se znatno povečan strah pred govornimi in socialnimi situacijami,
- ocenjevalec pozorno spremlja vsebino povedanega in ne način govora, ne ocenjuje kvalitete glasnega branja dijaka, ki ima specifične težave pri branju in pisanju, dijak dobi prilagojeno obliko izpitnega gradiva, upoštevajo se napake glede na primanjkljaj oz. specifično motnjo v branju in pisanju, ima možnost oblikovati kratke, razumljive stavke/povedi, upoštevajo se težave pri iskanju ustreznega izraza ali jasne formulacije odgovora (npr. možnost izbire pravilnega odgovora izmed več posredovanih odgovorov), ima možnost opornih točk (npr. podvprašanj) pri izražanju in vsebinskem sporočanju.
OCENJEVALNA OBDOBJA IN IZPITNI ROKI
2022 | ||
Dan | Datum | Aktivnosti |
petek | 14. 1. | zaključek 1. ocenjevalnega obdobja |
ponedeljek – ponedeljek | 1. 2. – 1. 3. | zimski izpitni rok |
petek | 20. 5. | zaključek 2. ocenjevalnega obdobja za zaključne letnike |
ponedeljek | 23. 5. | razdelitev spričeval za zaključne letnike |
torek – petek | 24. 5. – 27. 5. |
izpitni rok za izboljševanje ocene (zaključni letnik) in priprava na zaključni izpit in poklicno maturo |
četrtek | 26. 5. | začetek izpitnega roka za opravljanje izpitov v poklicnem izobraževanju (zaključni letnik) |
četrtek | 23. 6. | zaključek 2. ocenjevalnega obdobja za ostale letnike |
petek | 24. 6. | zaključek pouka in razdelitev spričeval za ostale letnike |
torek | 28. 6. | spomladanski izpitni rok |
torek – četrtek | 16. 8. – 27. 9. | jesenski izpitni rok |
Dijak se prijavi k izpitu najkasneje pet dni pred izpitnim rokom, odjavi se lahko najkasneje tri dni pred rokom.
INTERESNE DEJAVNOSTI V SREDNJI ŠOLI
Interesne dejavnosti v srednji šoli povezane s programom
Interesna dejavnost | Izvajalec | Termin |
seznanjanje dijakov | razredniki | 1. 9. 2021 |
1. športni dan | učitelja športne vzgoje | 2. 9. 2021 |
Izobraževanje in delavnice za dijake | učiteljski zbor | 3. 9. 2021 |
priložnostne razstave | vodje strokovnih aktivov | celo šolsko leto |
predstavitev programov SŠ za CSG Maribor | svetovalna služba, učitelji strokovnih predmetov in vzgojitelji | 18. – 22. 10. 2021 |
tabor za dijake prvih letnikov | svetovalna služba, razredniki | 2. – 4. 11. 2021 |
predstavitev programov SŠ za CKSG Portorož in CSG Maribor | svetovalna služba, učitelji strokovnih predmetov in vzgojitelji | 22. – 26. 11. 2021 |
tehniški dan za ZGN Ljubljana | svetovalna služb in učitelji strokovnih predmetov | november 2021 |
strokovne ekskurzije in ogledi | vodje strokovnih aktivov | celo šolsko leto |
proslava ob dnevu samostojnosti in enotnosti | organizacijski odbor | 24. 12. 2021 |
dan odprtih vrat | svetovalna služb, učitelji strokovnih predmetov in vzgojitelji | 13. 1. 2022 |
SloSkills – računalniško tekmovanje | učitelji računalniške smeri | januar 2022 |
proslava ob kulturnem dnevu | organizacijski odbor | 4. 2. 2021 |
2. športni dan | učitelja športne vzgoje | februar 2022 |
informativni dan | svetovalna služb, učitelji strokovnih predmetov in vzgojitelji | 11. – 12. 2. 2022 |
priprava in tekmovanje iz računalništva | učitelji računalniške smeri | marec 2022 |
čistilna akcija | dijaška skupnost | april 2022 |
srečanja srednjih šol Slovenije | vodje strokovnih aktivov | april – maj 2022 |
mini olimpijada treh zavodov | Matevž Stanovnik in drugi | april – maj 2022 |
3. športni dan | učitelja športne vzgoje | 23. 6. 2022 |
proslava ob dnevu državnosti | organizacijski odbor | 24. 6. 2022 |
Interesna dejavnost po izbiri | Izvajalec |
Skrb za zdrav življenski slog | Barbara Lenart Bregar in drugi |
Krvodajalstvo | Zorica Maguša |
Skupina za dekleta | Barbara Lenart Bregar, Andreja Lamut Gazvoda |
Fotografski krožek | Matej Mencin |
Vodja interesnih dejavnosti je Mateja Lunar Jemec. Za komunikacijo povezano z interesnimi dejavnostmi je aktiven e-naslov: interesnedejavnosti@zgnl.si.
Ostale dejavnosti se bodo odvijale med šolskim letom skladno z učnim načrtom v posameznih programih.
Oglede sejmov in proizvodnih obratov ter strokovne ekskurzije organiziramo v različnih krajih Slovenije in v tujini po posameznih usmeritvah. Strokovna ekskurzija bo predstavljena dijakom in staršem v programu ekskurzije.
SREČANJA ŠOL
Udeležili se bomo srečanja tekstilnih, strojnih, lesarskih, grafičnih in računalniških šol. Soorganizirali bomo srečanja Mini olimpijada med CIRIUS Kamnik in VVZ Višnja gora.
ŠPORTNA TEKMOVANJA
Dijaki srednje šole se bodo predvidoma vključevali v tekmovanja v košarki, nogometu, odbojki, atletiki in namiznem tenisu.
ŠPORTNI DNEVI
V srednji šoli so predvideni trije športni dnevi, za organizacijo sta zadolžena učitelja športne vzgoje.
DIJAŠKA SKUPNOST
V dijaški skupnosti dijaki uresničujejo svoje zamisli in razpravljajo o svojih željah in težavah. Sodelujejo z Dijaško organizacijo Slovenije. Zaželeno je, da v dijaški skupnosti sodelujejo dijaki, ki imajo izoblikovane želje, smisel za sporazumevanje in veselje do razpravljanja. Mentorja dijaške skupnosti sta Ina Čarić in David Štrukelj, predsednik dijaške skupnosti je Žan Živec.
IZOBRAŽEVANJE ODRASLIH GLUHIH IN NAGLUŠNIH
Glede na zanimanje gluhih in naglušnih oseb za pridobitev višje strokovne izobrazbe ali poklicno prekvalifikacijo organiziramo izobraževanjem odraslih v programih srednjega poklicnega in poklicno tehniškega izobraževanja. Delo predvidoma poteka ob popoldnevih in ob koncu tedna. Udeležencem so na voljo literatura in konzultacije z učitelji. Pri vsakem predmetu udeleženec opravi izpit. Za šolanje odraslih je predvidena šolnina.
Vodja izobraževanja odraslih je Bernarda Kokalj. V šolskem letu 2021/2022 ga bomo izvajali le, če bo vpisanih najmanj 10 kandidatov.